"Perumpamaan orang yang mengingat(berzikir kepada) Rabbnya dengan yang tidak mengingat Rabbnya adalah seperti orang yang hidup dengan orang yang mati" (HR Al-Bukhari)

Thursday, May 5, 2011

Kerja Kursus

Assalamualaikum,

sekarang dah pagi dah pon. Dan saya masih belum tido lagi. kenape? apalagi... Kerja kursus laaah. penat sangat nih. tapi tu tak penting, yang penting sekarang saya tengah terseksa sangat sangat. dah la rasa nak demam, tido pulak lambat. dan lagi satuuu! saya dah penat penat tulis semua ni, upa rupanya saya dah buat dah pon. cuma saya simpan dekat tempat laen. dan saya lupa yang saya dah print dah pon = =  bagus kan? memang baguuuuuus. haih, rasa macam nak demam.. tak larat laah. kalau saya tido sekarang sure bangun nanti gila ngantok. mata pon dah pedih.. kene terima hakikat, nilah Dunia Form Three. baru rasaaa. haih.. Tapi naseb baek lah saya tak perlu berjaga sepanjang malam, tak tido tido macam kak Anis Farhana. Dah la tuu. orang tengah pening kepala, sejuk, tak larat, penat, ngantuk.. okay lah. nak tido dah

p/s : baru sedar selama ni tak bersyukur sebab boleh tido awal. boleh tido awal, nak jugak tido lambat. haih. kepada adik-adik junior, janganlah contohi perangai saya ye, haha

No comments:

Post a Comment