"Perumpamaan orang yang mengingat(berzikir kepada) Rabbnya dengan yang tidak mengingat Rabbnya adalah seperti orang yang hidup dengan orang yang mati" (HR Al-Bukhari)

Thursday, November 10, 2011

Tagging Game


Soalan dari Alya :)


Rules
1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post. And create 11 new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them to the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged him/her.
6. No stuff in the tagging section about 'You are tagged if you are reading this' you legitimately have to tag 11 people.

11 things about me

1. Saya seorang yang sangat sangat pendiam. Tapi kalau dengan orang yang rapat jadi bising pulak. Tapi takde lah bising sangat :P

2. Warna favourite biruuuuuuuu

3. Saya suka budak-budak

4. Saya suka kucing. Saya tak boleh tahan tengok kucing. Comel sangat x)

5. Saya 'nature lover'. Saya suka tengok pelangi dengan langit terutamanya bila tengah panas sebab time tu biasanya langit cantik. #oneofmyfavouritethingstodo

6. Saya ada banyak rahsia ;)

7. I love science, bio, chemistry~ kecuali fizik :P

8. Kalau saya menangis tak lama, sekejap je dah okay balek 

9. Waktu sekolah rendah saya tak pendiam macam sekarang. Sekarang saya dah baik. haha :P

10. Sebenarnya saya tak biasa membahasakan diri saya sebagai 'saya'. Tapi disebabkan saya post dalam blog, jadi saya guna jelah saya. haha

11. Orang susah nak dengar suara saya

Questions from Alya :)
1. Justin Bieber/ Logan Lerman? Pilih ikut ke-handsome-an k \rotfl/
handsome? hmm. Logan Lerman lah



2. Pernah tak nangis sorang-sorang dalam tandas? #lolwhat
mesti lah tak. haha



3. Le animal you hate the most {Binatang buas such as tiger/ lion tak kira}
cicak, katak, lipas terbang



4. Your first crush? Hahahahahahah memang akan bgtahu sebenarnya kan. Actor or penyanyi jelah ni.

first crush? haha. tu saya suka die waktu darjah dua kot. haha. time tu tak matang lagi lah. hahaha


5. Sejarah and geografi/ Science and maths?
hmm. dulu tak suka sejarah & geografi. tapi sekarang macam dah suka pulak. haha. science dengan math? mestilah science :)



6. Selena Gomez/ Miley Cyrus?
dua dua tak



7. Are you good in ketip-ing your kuku? Wo soalan cepumas pfttt.
mestilah :)



8. Who's your bestfriend? Link please :>
Alya Nabilah. Nurdina Aqilah. Ainul Basitah. Mahirah. Latifah Maisarah. Huda Hasanah



9. Face that describe you the most. Pink one--------------> :D :> :') :) :/ :| :( :'( :3 :B 
:3

  
10. Kalau La Liga sokong club apa? Kalau BPL sokong club apa? 
tak minat.



11. Pernah rasa aku annoying? Truth please. I won't bite :B
Pernah. Banyak kali. Haha. gurau je. mestilah tak :)  You're my bestfriend kan :)


Questions from me~
1. Apa warna favourite?
2. Apa benda yang ada kat korang, tapi orang lain tak ada?
3. Pernah jatuh cinta? hehhehe (takde idea~)
4. Prefer facebook/twitter/tumblr/blog?
5. Lagu favourite? 
6. Am I annoyying? hehe
7. Pilih satu huruf antara A sampai Z? ;)
8. Kat rumah biasanya buat apa?
9. Tahun depan nak ambek apa? Bio? Akaun? :?
10. Besar nanti nak jadi apa?
11. Orang yang paling sayang sekali lepas family?


11 people to be tag by me~ hihi
Alya Nabilah Norazam 
Ikhwani Husna Kamarudin 
Minhatul Mardhiah Annur
Nabila Natasya 
Maryam Nabihah 
Nabila Tajuddin 
Sumaiyah 
Nurdina Aqilah 
Anyone 
Anybody 
Sesiapa 


hehe. good luck ye :)



No comments:

Post a Comment