"Perumpamaan orang yang mengingat(berzikir kepada) Rabbnya dengan yang tidak mengingat Rabbnya adalah seperti orang yang hidup dengan orang yang mati" (HR Al-Bukhari)

Wednesday, March 28, 2012

Forever Alone

Nak tau tak,
Kalau korang betul betul rapat dengan saya,
rapat yang betul betul betul rapat
korang akan tau betapa boringnya duduk dengan saya
Saya tau.. sebab saya pendiam
Kalau saya tak tau nak cakap apa
Saya akan diam, sangat sangat sangat sangat diam
sampai korang akan rasa bosan kawan dengan saya
Dan sebab benda tu,
Orang tak berapa suka duduk dengan saya?
huh..
Saya tak tahulah nak cakap macamana
Saya tau ramai yang rasa macam tu
Bosan bila duduk sebelah saya..
Tapi, saya nak tanya
Salah ke jadi pendiam?  :(
Bukan ke kalau kita tak ada benda yang baik nak cakap
lebih baik diam je........?

My Fault
the loner

No comments:

Post a Comment