"Perumpamaan orang yang mengingat(berzikir kepada) Rabbnya dengan yang tidak mengingat Rabbnya adalah seperti orang yang hidup dengan orang yang mati" (HR Al-Bukhari)

Monday, December 3, 2012

The 5 Day Mission. eh?

Assalamualaikum.

Dah lama lama lama sangat tak update blog. Nak dekat seminggu. Saya tau tempoh itu tak lama. Tapi bagi saya yang suka meng-update blog, ianya adalah abnormal. 10ries! haha.

Hmm. Sedar tak sedar, tinggal lagi lebih kurang 2 hari je sebelum wafa. Oh sungguh cepat masa berlalu. Sampai tergendala segala 'haagen dasz' di waktu cutiku. Adoyaii. (Buku library dah sampai duedate tak pulangkan lagi! 4 buku lagi! Mak ai~) Tanpa ku sedari esok hari terakhir saya akan bermalam di rumhku syurgaku. Alooooooh. tidaaaak.

Tengok twitter, semua orang dah start cakap pasal packing. Dan saya yang baru tersedar... oh, okay.. Esok hari last tidur rumah, padan la semua pun dah start packing... and for me, mehehehehehhehehehehe. Of course will start my 'packing operation' on the last day! tehee. esok a.k.a. nanti sebab terlajak tak tidur lagi harini, will be going to shopping spreeeeeeeeee! hahaha. lawak, saya bukan kaki shopping. ulat buku sejati je. haha. anyway, betul la nak pergi beli barang pun sebenarnya. teka untuk siapa? Apa? A..... Aqilah? Salah! HAHAHAHA. hadiah Aqilah dah beli dah, cuma saja na main ugut ugut dia tak nak bagi sampai tahun depan :P  hehe.

Sebenarnya saya nak beli hadiah untuk.................. untuk.............. untuk dia~ ei! untuk dia~ ei! untuk dia~ untuk dia~ OMG! :O Siapakah si dia yang bertuah itu..? Ofkos la bakal.... ehem ehem.. hahahaha. Takdela, bakal family angkat je pun. heee. Untuk wafa nanti. tak sabar nak pegi. Tapi tak excited tahap tinggi lagi ni sebab seperti biasa, saya hanya akan rasa excited atau nervous atau rasa apa sahaja tentang sesuatu bila betul betul dekat dengan hari tersebut :)  Ceh, padahal 2 hari je lagi :P

Tapi disebabkan ditambah lagi dengan kerja kerja wafa yang telah mencuri hati saya ini, maka... I'm heartless! Saya dah tak ada perasaan lagi dah! Oh noooooooooooooo~ Serious ia berjaya mencuri hati saya sampai saya jadi takde perasaan dan tunggang langgang. Mana taknya, tidur tak lena, makan tak kenyang, mandi tak basah. eceh! Poyo jee :P  Hahaha. Kenapa dengan saya...? Oh, ni sebab dah heartless lah ni. Wafa, I'm coming~ hehehe. Anyway, anyhow. Kepada anda di luar sana, saya yang bakal keluar ke luar sana berharap agar anda mendoakan kejayaan kami semua dalam menjayakan Wafdul Amin 2012. Kalau yang tak dapat pergi tu jangan lah sedih, mesti ada hikmahnya punya. Anda yakin dengan Allah bukan? Bukan kah Allah itu sebaik baik perancang? Maha Perancang. Maha Mengetahui. Maha segala galanya. Percayalah :)

Doakan kejayaan kami untuk menyebarkan dakwah di sana! & semoga segala urusan kami dipermudahan-Nya :)

Sincerely,
Heartless, Cute Panda. (eh?)

No comments:

Post a Comment