"Perumpamaan orang yang mengingat(berzikir kepada) Rabbnya dengan yang tidak mengingat Rabbnya adalah seperti orang yang hidup dengan orang yang mati" (HR Al-Bukhari)

Wednesday, January 11, 2012

2011 story

Assalamualaikum.
Disebabkan saya tengah bosan saya post benda ni. hihi. 

Tahun 2011, tahun ni banyak sangat kenangan manis. Time awal tahun dulu mula mula kita semua belajar macam biasa je. Mula mula Tesper, Tamrin, Iftar & Mabit. Jap, tapi bukan tamrin dulu ke baru tesper, kan? Biar je lah.. Lepastu macam nak dekat tengah tahun macam tu Form 3 dah start busy. Time tu lah baru rasa dunia form 3 yang sebenar. Bulan 5 sampai, kita pun busy dengan exam dan preparation hari guru. Lepastu Uji Cekap dekat Genting Highland.  Lepastu PUI start seminggu sebelum bulan puasa. Lepas puasa, raya, lepastu PMR. Lepas PMR, aktiviti macam macam, pertandingan memasak, Jaulah, MPT5, jamuan akhir tahun batch & result PMR. & tak lupa jugak, sambutahn hari lahir ahli Nineteen96. Cepatnya masa berlalu. Terlalu banyak kenangan manis tahun ni. & saya nak bagitau yang saya sangat sangat sangat sayangkan batch saya, Nineteen96. Semoga ukhuwwah kita berkekalan selamanya <3  Nineteen96 will always be in my heart, insyaAllah. uhibbukunna fillah :)


No comments:

Post a Comment