"Perumpamaan orang yang mengingat(berzikir kepada) Rabbnya dengan yang tidak mengingat Rabbnya adalah seperti orang yang hidup dengan orang yang mati" (HR Al-Bukhari)

Friday, May 18, 2012

16 years old

Seperti yang dijangka..
Tahun ni, tak macam tahun tahun sebelum ni..

Lagi lagi bila ramai dah pindah..
Tapi macam biasa,
dari form one lagi, pagi pagi lagi
diorang akan nyanyikan lagu happy birthday bila birthday saya

Tapi tahun ni,
dah takde Sarah Nizar.. Maru..

Takde Nabila Natasya untuk dipeluk..

dan yang paling pelik sekali..
time tu exam.
Tu first time sambut birthday time exam.

Saya masih ingat lagi tahun lepas..
Bila saya datang,
diorang nyanyi..
"Happy birthday to me~"

Dan saya senyum lebar sepanjang hari..

Tahun ni,
Sangat lain..

Apapun,
thank you semua orang ;)
sebab wish saya,
nyanyikan lagu birthday
bagi hadiah, walaupun makanan..
saya hargai..

Saya patut bersyukur walaupun tahun ni
tak macam tahun sebelum sebelum ni..
tapi at least orang ingat..
orang lain lagi lah,
takde sesiapa ingat..

dan saya tengah menunggu 1 lori pau dari Sarah kamaruddin.
hehehehe..
I'm waiting~ x)

No comments:

Post a Comment