"Perumpamaan orang yang mengingat(berzikir kepada) Rabbnya dengan yang tidak mengingat Rabbnya adalah seperti orang yang hidup dengan orang yang mati" (HR Al-Bukhari)

Thursday, June 21, 2012

The Panda



"Selamat pagi~ Nama saya panda" :O


Eh, awalnye saya bangun? Saya bangun awal..? Er..
Sebenarnya saya tak tidur langsung malam ni sebab saya kene siapkan presentation Sejaraah. Okay, menyesal mintak nak buat presentation tuu. Tulah, menggedik sangat tak nak present kat depan. Padan muka -,-  Sebenarnya tinggal beberapa page je lagi nak siap.. Tapi disebabkan ada masalah yang tidak dapat dielakkan.. haisyhh, sabar je lah

Dah la waktu cuti saya tak ingat langsung ada presentation! Bukak sekolah, tiba tiba ada banyak benda nak kene buat.. T.T  Dan hari ni, adalah hari yang saya tak sabar nak datang.. sebab ada usrah......... Tapi.. yeah.. tengoklah nanti saya datang dengan muka panda comel~ bawah mata hitam. hehehehe. *Tiba tiba terfikir, agak agaknya macamana muka saya sekarang?* Saya pernah tengok muka saya bila tidur lambat sangat, tapi tak ingat lah tidur lambta ataupun tak tidur langsung.. Muka macam hantu! hahaha.
Okay, dah lah.. Saya ada belambak lagi homework nak kene buat. Bye~

Tadi kan, bila saya tengah khusyuk menaip, tiba tiba laptop mati. Punyalah bengang. Dah la pendrive dah penuh, benda tu pulak save dalam laptop tu. Nak kene buat baru lagi.. -,-  dah la tiba tiba je mati. tak nak bukak langsung pulak tu. orang dah stand by cooler pun dia tak nak bukak jugak. dah la laptop tu lembab... asyik tersekat sekat jee. lepastu saya give up.. dan terus beralih ke laptop lain. baru bukak laptop, ingatkan nak buat baru.. tiba tiba tuan laptop tu datang dan selesaikan laptop tu dan... hidup balik -,-  saya pun sambung balik.. dan baru tadi siap.. setelah berjam jam.. penat tau



Yang benar, Panda Comel. *peace!*

No comments:

Post a Comment