"Perumpamaan orang yang mengingat(berzikir kepada) Rabbnya dengan yang tidak mengingat Rabbnya adalah seperti orang yang hidup dengan orang yang mati" (HR Al-Bukhari)

Saturday, June 23, 2012

The Result

Tengok blog Aqilah.
Okay, saya lupa nak update pasal result terbaru saya..
Jeng jeng jeng jeng...

Seperti yang disangka sangka dan tak disangka sangka..
(Ayat apa tu? haha :P)
Result saya, yeah.. average je.. kot?
Sebenarnye average tu macamana?
hmm

Tapi result kali ni memang..
result paling buruk saya pernah dapat.
Hampir semua gred ada kot.
Oh, dan Alhamdulillah..
Saya tak menangis sebab result tu..
kot lah, tak ingat ah..

Time hari kad laporan tu serious saya nak mak ayah saya datang
dan tengok result saya..
saya nak diorang tau yang saya tengah menurun sekarang ni..
Yeah, teruk kan?
Tapi diorang tak dapat datang :(

Serious saya kata, form 4 tak sama macam menengah rendah
TAK SAMA LANGSUNG!
Saya tak pernah dapat fail lebih daripada satu subjek

Tapi saya terima je lah,
Ada hikmahnya :)


Life has it's up and down
That's how it goes~


Just. Smile.
:)

No comments:

Post a Comment