"Perumpamaan orang yang mengingat(berzikir kepada) Rabbnya dengan yang tidak mengingat Rabbnya adalah seperti orang yang hidup dengan orang yang mati" (HR Al-Bukhari)

Monday, October 15, 2012

Stressed Out!

"Here I come~ hehehe"
"Aiyaa, why you still come although no one misses you?"
"Because I will and I like.. ha ha ha ha"


Dialog between me and the exam. eh? Bole pulak~
Exam oh exam. Benda yang sama berlaku setiap kali exam nak datang. Dia akan bawak sekali bestfriend dia si tension dan si stress. Sakit hati betul. Dah la datang mengejut! (mengejut la sangat..)  Saya selalu macam ni. Kalau stress otak jadi jam. Semua benda tak jadi.. Ya Allah. Dan saya TAK BOLEH STUDY KAT RUMAH. tolong~ Saya kene study dalam keadaan tenang, aman, damai dan harmoni~ Contohnya kat pdang rumput yang luas~ Okay, melampau. Nanti termenung tak habis habis sampai tak perasan lembu kat sebelah. hahaha.

Serious, kalau buku teks ditransform menjadi novel.. mesti saya dah khatam dah sebelum bukak sekolah lagi~ Tapi masalahnya bukunya tebal, tak berwarna pulak tu, faktanya pulak berlambak.. Tapi kalau jadi novel pun, fakta fakta tu tak dijamin 100% la masuk. hehehe

Pergilah stress,
Pergilah tension,
Bawak pergi sekali exam,
Pergilah exam~
-,-

Masih tak berpijak di bumi nyata.
Masih melayang entah ke mana
Masih tak sedar, exam sedang memanggil manggil, menghulurkan tangannya.
Err..







insyaAllah saya akan cuba berpuasa internet sepanjang exam.
Bye.



No comments:

Post a Comment