"Perumpamaan orang yang mengingat(berzikir kepada) Rabbnya dengan yang tidak mengingat Rabbnya adalah seperti orang yang hidup dengan orang yang mati" (HR Al-Bukhari)

Friday, November 23, 2012

It's Jumuah!

Alhamdulillah, dengan izin Allah, dapat juga kita bertemu di blog saya yang cantik ini. hahaha. *uhuk uhuk* Okay, perasan. hehehe.

So, hari ni hari Jumaat! Ya, hari yang mulia. Penghulu segala hari~ Dan saya tak tahu kenapa saya macam happy lah jugak. Entah kenapa. Badan rasa macam nak menggeletar je. Badan macam nak panas. Macam je.... Tapi panas sikit laa. Sebab ya.. seperti biasa.. Si Panda Comel kembali!

Saya tidur lambat lagi..... atau lebih tepat, tak tidur. har har har.-,-  Sebab menyiapkan kerja kerja wafa. Ceh..... alasan je tu. Padahal saja lambat lambatkan. Melayan perasan jiwang di malam hari. Cewah! mana adalah :P  Entah kenapa. Setiap kali buat kerja menjangkau pukul 12 malam, saya susah nak berhenti. Kalau sebab blog tu lain cerita, sebab saya memang addict dengan blog. hehe. tapi semalam, eh pagi tadi.. entah kenapa ntah.......... okay lupakan

Sebenarnya saya nak share satu video je sebenarnya. heheheheheheheheheehe. A video to start out Jumu'ah day :)  Harapan saya ialah. Toloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonglah dengar~ please please please *buat mata besar sambil kelip kelip mata*  Sebab lagu dia sedap sangat sangat sangat. jadi, saya nak share dengan  anda semua stalkies yang comel comel belaka di hari yang mulia ini :)  Dengar tau, dengar tau!





jangan lupa baca al-kahfi!
sealamat mendengar~
assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment