"Perumpamaan orang yang mengingat(berzikir kepada) Rabbnya dengan yang tidak mengingat Rabbnya adalah seperti orang yang hidup dengan orang yang mati" (HR Al-Bukhari)

Saturday, April 14, 2012

i'm just..

Baru sedar selama ni,
pada dia, saya cumalah orang biasa je
sama macam orang lain yang tiap hari dia jumpa
tak bermakna bagi dia

saya anggap dia macam....
selama ni saya ingatkan dia pun anggap saya macam tu
tapi saya salah.....
saya tak bermaknaaaaaa
bila dia jumpa orang tu
dia pergi dengan orang tu dan tinggalkan saya
dia sangat sayang si sorang tu

saya dah lalui benda tu banyak kali tahun ni
bila dengan dia..

tapi selama ni bukan ke kita...
awak tak ingat ke dulu?
awak kan.......
huh...
takpelah, saya memang bukan sesiapa pada dia
cuma orang biasa je

tapi saya nak awak tahu,
walaupun selama ni saya selalu dengan orang lain,
tapi sebenarnya saya masih anggap awak macam tu
sebagai.....

saya sayang sangat awak..
mungkin dulu saya cari orang lain
ya, salah saya
tapi waktu tu saya tak rapat betul betul dengan awak
dan saya tak tahu macamana nak rapat lagi dengan awak

No comments:

Post a Comment