"Perumpamaan orang yang mengingat(berzikir kepada) Rabbnya dengan yang tidak mengingat Rabbnya adalah seperti orang yang hidup dengan orang yang mati" (HR Al-Bukhari)

Tuesday, April 17, 2012

Kecewa

Rasanya apa yang berlaku pada saya ni
Memang patut saya kene
Sebab saya pun pernah kecewakan orang lain
Dan orang tu ***** **** jugak lah tu
Bila saya buat macam tu

Kesian orang tu
Saya *** **** *** ******* ********
Padam muka saya
:'(

Tapi bukan ke itu yang saya mintak?
dan bukan ke dengan benda tu
hajat saya untuk ******* *** tercapai?
dan saya berjaya capai sasaran saya
dalam azam tahun ni
hampir hampir.. lagi sikit..
saya akan pastikan azam saya tu tercapai

Kalau saya tak nak datang sekolah esok boleh tak?
Saya masih belum bersedia..
Saya tak boleh hadapi benda tu..
Saya belum bersedia ***** ********* **** **** **********
:(



No comments:

Post a Comment