"Perumpamaan orang yang mengingat(berzikir kepada) Rabbnya dengan yang tidak mengingat Rabbnya adalah seperti orang yang hidup dengan orang yang mati" (HR Al-Bukhari)

Sunday, April 22, 2012

Sing Along~

So, saya kene mulakan dengan buat sesuatu yang buat saya happy dan mungkin boleh lupakan sekejap bendfa tu :)

Tahu tak, hobby saya dengar lagu~
Saya seorang yang pelik..
Kalau nak buat homework saya kene ada lagu..
hehehe..

Jadi saya selalu bukak laptop sambil buat homework..

Sekarang ni saya addict dengan lagu nyanyian Maher Zain dan Raef~!
Tak kenal eh, siapa Raef?
Dia ni songwriter dan jugak singer..
tapi dia nyanyi lagu orang (cover lah kiranya)
tapi lirik diu ubah..

Tau tak, lagu lagu dia sangat sedaaaaaaaaaaap! <3
Cuba lah dengar~ sedap sangat..
Ulang banyak kali pun tak boring..

Dan tahu tak, lagu yang dia nyanyi lagi sedap daripada penyanyi sebenar punya..
Serious! saya rasa dia yang sesuai nyanyi lagu lagu tu..


With You - Chris Brown



With You - Cover by Raef



Friday - Rebecca Black



It's Jumuah - Raef



Man In The Mirror - Michael Jackson



Man In The Mirror - Cover Raef



Dan ada lagi satu lagu, Redemption Song - Bob Marley. Dia cover lagu ni jugak..
Tapi lagu tu macam boring je -,-  haha.

Ni lagi satu. Dengar dengar~



Sedap kaaaaaaaaan? <3


Dan album terbaru Maher Zain dah sampai! tajuk dia Forgive Me~
Apesal semua lagu lagu dia sedap sangat ni <3

 
Enjoy~

No comments:

Post a Comment